Bestellen en Betalen

Bestellen

U plaatst eenvoudig een bestelling in onze webshop. U selecteert de maat van het artikel dat u wilt bestellen, vervolgens plaatst u het artikel in uw winkelmand door te klikken op de button "plaats in winkelmand". U kunt nu verder winkelen door te klikken op de button "ga door met winkelen" of u kunt het artikel betalen door te klikken op de button "bestellen". Indien u ervoor kiest om verder te winkelen dan kunt u altijd terug naar uw winkelmand door rechtsboven in het scherm op winkelmand te klikken.

Als u wilt afrekenen, klikt u op de winkelmand (rechts boven op de pagina). Hier ziet u een overzicht van de artikelen die u wilt bestellen. U kunt hier eventueel bijpassende verzorgings- en onderhoudsproducten aan uw bestelling toevoegen. U klikt nu op de button "bestellen". Wanneer u een al een account heeft bij Theo Jansen Schoenen, kunt u inloggen met uw gegevens, wanneer u nog geen account heeft kunt een nieuw account aanmaken door alle velden in te vullen.  Vervolgens kunt u de verzendmethode u kiezen hier leest u meer over de pagina verzending en levering. Hierna kunt u de gewenste betaalmethode kiezen. Hier dient u akkoord te gaan met algemene voorwaarden

Betalen

U kunt kiezen voor verschillende betaalmethoden:

iDEAL
Met iDEAL kunt u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen de voor u bekende internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich hiervoor hoeft aan te melden. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN Amro, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regio Bank, Triodos Bank, ING Bank, van Landschot bankieren of Bunq, dan kunt u gebruik maken van iDEAL. U vult de ontbrekende gegevens in en doet de betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en wij krijgen een melding dat de bestelling is betaald.

Creditcard
Wij accepteren MasterCard en VisaCard. Hiermee kunt u snel, gemakkelijk en veilig betalen.
Via de SSL-methode versleutelen wij uw creditcard gegevens waardoor een creditcard betaling altijd veilig is. Er wordt tijdens de betaling gevraagd naar uw CVC code. Deze code, bestaande uit 3 cijfers, staat op de achterkant van uw creditcard.

Orderbevestiging en status van de bestelling

Als de betaling succesvol is afgerond is de bestelling afgerond en ontvangt u een e-mail met hierin een bevestiging van uw bestelling. Het kan voorkomen dat de e-mailbevestiging in uw spam/ongewenste inbox terechtkomt. Wij zullen uw bestelling verzendklaar maken en als de verzending verzonden is ontvangt u een e-mail met de Track & Trace code, zodat u het pakket kunt volgen. Ook kunt u de order in uw account op onze website terugvinden bij "Orderstatus".

Bestelling wijzigen

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u in principe geen wijzigingen meer doorvoeren, mits wij de order nog niet hebben verwerkt. Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u niet de juiste schoen of maat heeft besteld, kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 024-6844263 of een e-mail sturen naar info@theojansenschoenen.nl, zodat gekeken kan worden of de juiste maat/schoen nog op voorraad is en de order nog gewijzigd kan worden.

Nieuwsbrief inschrijven

Ontvang 5 euro korting!

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze nieuwste collecties en acties.